Tandimplantaten

Tandimplantaten

Een tandimplantaat is een soort schroefje, gemaakt van titanium, dat het lichaam gemakkelijk accepteert. Het is een veilige en permanente vervanging van de tandwortel en wordt in de kaak aangebracht. Op het tandimplantaat wordt een kunstelement (bijvoorbeeld een kroon, een brug of een kunstgebit) geplaatst. In enkele maanden vormt zich nieuw botweefsel en tandvlees om het schroefje en is het tandimplantaat net zo stevig verankerd als een natuurlijke tandwortel.

De voordelen van tandimplantaten

  • Functionele én blijvende oplossing.
  • Tanden en kiezen op implantaten zijn niet van echt te onderscheiden.
  • Een tandimplantaat met een kroon, brug of kunstgebit voelt aan als uw eigen tanden.
  • Kunnen tientallen jaren mee gaan, wanneer u deze goed onderhoud.
Praktijk sfeerbeeld

Wanneer zijn tandimplantaten een goede oplossing?

  • Bij vervanging van een enkele tand: kroon op implantaat.
  • Bij vervanging van meerdere tanden: brug op implantaat of uitneembare frameprothese op implantaat.
  • Bij vervanging van alle tanden: een vaste prothese of een uitneembare prothese (klikgebit).
    • Voorwaarden voor het plaatsen van tandimplantaten

      Tandimplantaten kunnen in principe vanaf 18 jaar (wanneer het kaakbot is uitgegroeid) geplaatst worden. Daarnaast dient er dient voldoende kaakbot aanwezig te zijn.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Made? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:30
dinsdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:50 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:00
donderdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Duinstraat 6
Made 4921 EA
Route

Patiëntervaringen

2567 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

redelijk tot goed

redelijk tot goed

goed

vriendelijke mondhygeniste,

Gewoon goed!

Fijne tandarts

Goed geholpen

Goed en kundig geholpen

Altijd vriendelijk geholpen.

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en ik vind het fijn dat ik in de avond terecht kan voor een controleafspraak.

Lag uit wat ze ging doen

Fijn

Persoonlijke benadering en onderling overleg

Voor zover dat bij een tandarts van toepassing kan zijn : prettig

altijd even vriendelijk

de mondhygiëniste en de tandarts altijd even vriendelijk

Heel fijn, zonder stress.

Fijn geholpen, een rustige respectvolle behandeling

geweldig

gouden tandarts weber

Fijn geholpen

Lief voor de kinderen

Alles prima!

Alles prima!

Snel geholpen

In de ochtend gebeld voor afspraak, de dezelfde dag geholpen

Deze tandarts sinds 1970

Zoveel vertrouwen in Coen Weber! Wanneer die met pensioen gaat… weet ik niet of ik nog naar de tandarts wil en kan

Zorgeloos

Ze stelde me gerust en ze Legde tijdens de behandeling goed uit wat ze deed

Vakkundig

Ik kom al van mij 14e jaar, bij tandarts weber. Even tussen uit geweest maar toch weer terug gegaan . Veel vertrouwen ,en vakkennis op mijn gebit en mijn gezondheid

Top

Ik kwam voor de halff jaarlijkse controle. Er was een stuk van mijn tand afgebroken. Er was geen extra afspraak nodig, de tandarts heeft het gelijk gerepareerd super! Bedankt!

Vakkundig en professioneel

Aandacht voor de patiënt, geduldig en zeer vriendelijk. Professioneel. Assistente Rosalie was ook erg aardig en behulpzaam. Heel erg blij met het mooie eindresultaat! Dank jullie wel!

goed

goed , ik moest alleen wat langer wachten dan gepland omdat de werkzaamheden van mevrouw Voltman uit liepen. Kan gebeuren , maar ik vond het wel jammer.

Prima

2x in 2 weken geweest en alles zeer goed opgelost.

Top!

Zeer fijne tandarts!

professioneel

uitstraling van het bedrijf en personeel ervaar ik als professioneel. deskundige tandarts

Goede service, aandacht en begeleiding.

Goede service, aandacht en begeleiding!

Zeer vriendelijk en professioneel

Geen op of aanmerkingen Zorg zoals het hoort

Prima mondhygiëniste

Leuke spontane dame