Gewoon gaaf

Gewoon gaaf

Het Ivoren Kruis heeft de preventiemethode Gewoon Gaaf ontwikkeld waar we bij Jeugdtandverzorging Tilburg mee werken. Gewoon Gaaf is een preventiemethode voor ieder kind van 0 tot 18 jaar en zijn of haar ouders/verzorgers. De bedoeling van deze methode is dat kinderen de 18-jarige leeftijd behalen met een onaangetast gebit.

Vanaf welke leeftijd mag mijn kind naar de tandarts?

Graag zien wij uw kind met een leeftijd van 3 maanden voor de eerste afspraak in de praktijk. Zodat wij u voordat de tanden doorbreken van informatie kunnen voorzien en krijgt u van ons een pakketje met een tandenborstel en tandpasta. Het is namelijk heel belangrijk om meteen te beginnen met tandenpoetsen als de eerste tanden doorkomen. Dat is meestal rond een leeftijd van 6 maanden. In de praktijk geven wij advies over poetsen, voeding, water drinken, duimen en bijvoorbeeld de speen. Ook kunnen we QLF foto’s maken, deze foto’s tonen hoe het gaat met poetsen en of er een risico op gaatjes aanwezig is. Bij iedere controle ontvangt het kind een nieuwe tandenborstel met tandpasta in een leuk pakketje. Ook zijn er cadeautjes te verdienen en diploma’s te behalen.

Wij behandelen niet volgens een standaard, maar bekijken iedere patiënt individueel. Zo wordt er niet standaard fluoride aangebracht, enkel op indicatie. Wij geloven in het belonen van wie het goed doet. Is het gebit goed schoon en zijn er geen problemen? Dan hoeft het kind geen fluoridebehandeling te ondergaan en is sealen ook niet nodig. Ook hoeft het kind dan minder vaak te komen dan wanneer het risico op gaatjes heel hoog is. De grootste beloning is natuurlijk een leven lang een gezond gebit!

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Made? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:30
dinsdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:50 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:00
donderdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Duinstraat 6
Made 4921 EA
Route

Patiëntervaringen

2567 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

redelijk tot goed

redelijk tot goed

goed

vriendelijke mondhygeniste,

Gewoon goed!

Fijne tandarts

Goed geholpen

Goed en kundig geholpen

Altijd vriendelijk geholpen.

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en ik vind het fijn dat ik in de avond terecht kan voor een controleafspraak.

Lag uit wat ze ging doen

Fijn

Persoonlijke benadering en onderling overleg

Voor zover dat bij een tandarts van toepassing kan zijn : prettig

altijd even vriendelijk

de mondhygiëniste en de tandarts altijd even vriendelijk

Heel fijn, zonder stress.

Fijn geholpen, een rustige respectvolle behandeling

geweldig

gouden tandarts weber

Fijn geholpen

Lief voor de kinderen

Alles prima!

Alles prima!

Snel geholpen

In de ochtend gebeld voor afspraak, de dezelfde dag geholpen

Deze tandarts sinds 1970

Zoveel vertrouwen in Coen Weber! Wanneer die met pensioen gaat… weet ik niet of ik nog naar de tandarts wil en kan

Zorgeloos

Ze stelde me gerust en ze Legde tijdens de behandeling goed uit wat ze deed

Vakkundig

Ik kom al van mij 14e jaar, bij tandarts weber. Even tussen uit geweest maar toch weer terug gegaan . Veel vertrouwen ,en vakkennis op mijn gebit en mijn gezondheid

Top

Ik kwam voor de halff jaarlijkse controle. Er was een stuk van mijn tand afgebroken. Er was geen extra afspraak nodig, de tandarts heeft het gelijk gerepareerd super! Bedankt!

Vakkundig en professioneel

Aandacht voor de patiënt, geduldig en zeer vriendelijk. Professioneel. Assistente Rosalie was ook erg aardig en behulpzaam. Heel erg blij met het mooie eindresultaat! Dank jullie wel!

goed

goed , ik moest alleen wat langer wachten dan gepland omdat de werkzaamheden van mevrouw Voltman uit liepen. Kan gebeuren , maar ik vond het wel jammer.

Prima

2x in 2 weken geweest en alles zeer goed opgelost.

Top!

Zeer fijne tandarts!

professioneel

uitstraling van het bedrijf en personeel ervaar ik als professioneel. deskundige tandarts

Goede service, aandacht en begeleiding.

Goede service, aandacht en begeleiding!

Zeer vriendelijk en professioneel

Geen op of aanmerkingen Zorg zoals het hoort

Prima mondhygiëniste

Leuke spontane dame